Cerita Sikabayan Nguseup

Cerita Lucu Bahasa Sunda, Carita lucu Bahasa Sunda

SI KABAYAN NGUSEUP ( Si kabayan memancing)

Isuk-isuk Si Abah, mitoha Si Kabayan Geus gogorowokan nyalukan si kabayan anu masih keneh Ngajoprak di tengah Imah lantaran sabab peuting tas nonton wayang golek di tatangga sabeulah.
( Pagi-pagi Si Abah, mertua Si Kabayan sudah Berteriak-teriak memanggil Si kabayan yang masih terbaring di tengah rumah, sebab  Semalam nonton wayang golek di tetangga sebelah )

Abah    : Kabayan.......... Kabayan,, Geura hudang Maneh teh ngan Molor wae
               ( Kabayan.....Kabayan, Cepat Bangun, kamu itu tidur melulu )
               Aduh eta si Borokokok teh sigana mabok Golek tah peuting tadi
              ( Aduh itu Si Borokokok kayanya mabuk wayang golek semalam)

Kusabab Gandeng antukna Si Kabayan Hudang, Tuluy nyamperkeun si Abah bari gigisik
(Karena berisik akhirnya Si Kabayan bangun, Kemudian ia menghampiri Si Abah Sambil menggisik matanya)

Kabayan : Aya naon Bah Gogorowokan wae, masih tunuh keneh yeuh.
                 ( Ada apa Bah Berteriak-Teriak, Masih ngantuk nih)

Abah      : Tuh Si Ambu hayang pais lauk cenah, matakan ngahudangkeun maneh oge urang 
                 ngala lauk ka wahangan, anteur abah. tuh sakalian bawa usep di pipir.
                (Tuh Si Ambu katanya mau pepes ikan, makanya ngebangunin kamu, 
                  kita nyari ikan di sungai, antar abah. Sekalian bawa pancingan di samping)

Si Abah Ngaleos bari mawa useup tiheula muru ka wahangan,
( Si Abah berlalu sambil membawa pancingan , menuju ke sungai)

Atuh kapaksa Si kabayan nuturkeun si abah, teu poho manehna nyokot useup di pipir bari mawa bekel kabeneran aya wajit 2 siki sesa peuting,
 (Ya terpaksa Si Kabayan menuruti Si Abah, Tidak lupa Dia mengambil pancingan di samping rumah sambil membawa bekal, kebetulan ada Wajit 2 buah sisa semalam )

Datang ka wahangan katinggali Si Abah keur ngadeluk bari mencrong kana useup, tayohna bisi aya nu nyangut teu ka angkat.
(Datang ke sungai terlihat Si Abah sedang duduk sambil melihat pancingannya, kali aja ada yang nyangkut gak ke angkat)

Kabayan : Kumaha bah, geus meunang lauk teh?
                  ( Gimana Bah, Udah dapat ikanya ?)
Abah       : Acan kabayan, titadi can aya nu nyangut
                  ( Belum Kabayan, dari tadi belum ada yang nyangkut)
Kabayan  : Sigana Tunuheun keneh bah laukna isuk keneh kieu mah
                   (kayanya masih ngantuk bah ikannya, kalau pagi pagi begini)

Teu kungsi lila, katingali Si Abah memedol useupna bari klikicid ka hilir kilicid ka girang
(tidak lama kemudian, terlihat Si Abah menarik-narik kailnya, sambil bergerak ke hilir dan bergerak ke hulu )

Kabayan  : kunaon bah, ngan ejegeler wae?
                   (kenapa bah, hilir mudik melulu )
Abah        : Jadol teh...... Sugan teh di sangut lauk padahal tikait.. cih kabayan Tunuran kaitu
                   ( Jadol... dikira dimakan ikan, padahal nyangkut,.. Kabayan  turunin kesana)
Kabayan   : Ah Sangeuk bah, tiris......
                   (Ah gak mau bah, Dingin.....)
Abah       : Buru siateh......
                  (Cepet kamu .......)

Si Abah bari nyurungkeun si kabayan, atuh daek teu daek si kabayan ngagujubar kana wahangan, lep teuleum bari rarampa ngomekeun useup si abah anu tikait.
(Si Abah mendorong Si Kabayan, Mau gak mau Si Kabayan tercebut ke sungai, kemudian menyelam sambil meraba-raba membetulkan kail si abah yang tersangkut)

Teu kungsi lila si kabayan geus mucunghul bari guyam gayem manehna ngomong,
(Gak lama kemudian Si Kabayan muncul sambil mengunyah dia berkata)

Kabayan  : beres bah di omekun
 ( Udah bah dibetulin)

Abah       : Alus kabayan eta kakarek minantu abah anu bageur....
(bagus kabayan,itu baru menantu abah yang baik)

Ari maneh ngadaang naon eta kabayan ?
(itu kamu makan apa kabayan ?)
Si Abah cara nu heran ( Si Abah seperti heran )

Kabayan : Yeeeeehhh Si Abah teu nyahoeun, tadi uing keur ngomekeun useup abah, pan tadi teh teuleum.. tah di jero cai aya nu hajat, matakan uing ngadaang wajit....
(yeehh, Si Abah gak tau ya, tadi saya waktu membetulkan kail abah. kan tadi menyelam, nah di dalam air ada yang punya hajat. makanya saya memakan wajit)

Abah      : Bener eta teh kabayan ?
                 (benar itu kabayan )
Kabayan : Bener atuh bah... tah buktina
                  (ya betul bah, nih buktinya)

Sikabayan ngodok pesak bari nembongkeun wajit anu tinggal hiji deui
(Si Kabayan meraba saku sambil memperlihatkan wajit yang tinggal satu lagi)

Abah       : Wah kudu di riksakeun atuh, sugan we kuehna aya keneh
                  (wah.. harus di periksa dong, kali aja kuehnya masih ada)

Si Abah luncat kana wahangan lep teuleum,
(Si Abah loncat  ke sungai, terus menyelam)
Teu kungsi lila Si Abah mucunghul deui, katingali tarangna ngajenol, biwirna jeding
(Tidak berapa lama Si Abah muncul, terlihat dahinya benjol dan bibirnya membengkak)

Kabayan  : Ari eta kunaon bah
                  (itu kenapa bah)
Abah       : Puguh tadi di jero cai teh, abah di cegat begal nu antukna tarang abah ngajendol
                  jeung biwir jebleh oge,  Hayu ah kabayan urang balik
                 (itu dia, tadi di dalam air, abah di cegat penjahat, akhirnya jidat abah jadi benjol
                 dan bibir jadi membengkak, Ayo kabayan kita pulang)

Si Abah ngaleos balik, teu nungguan si kabayan ngajawab
(Si Abah berlalu pulang, tidak menunggu Si kabayan menjawab)

Kabayan  : yeeh si abah, pan can meunang bah laukna oge?
                  (Yeeehh Si Abah, Kan belum dapat bah ikannya juga )

Sikabayan antukna nuturkeun Si Abah balik ka lembur, bari hatena Seuri sorangan, ningali kalakuan si abah, pajar teh di jero cai di cegat begal, padahal mah si kabayan apal Si Abah pasti tidagor kana batu waktu tadi ngajebur teuleum
(Sikabayan akhirnya mengikuti Si abah pulang ke rumah, sambil tersenyum sendiri, melihat kelakuan si abah, yang katanya di dalam air dia di cegat penjahat, padahal si kabayan tau bahwa si Abah pasti terbentur batu waktu tadi menyelam)

hapunten bilih terjemahana kirang akurat
(mohon maaf jika terjemahana kurang akurat)
Advertisement
Cerita Sikabayan Nguseup
Loading...